söndag 22 februari 2009

hej och hå ..

Malin & Lucas - Ja , det är lite funderingar ! :) hihi eller det är förmodligen ganska säkert ! :) Marina - Ja , Vidar är väldigt väldigt fint . Men jag älskar Isabella också ! :) Jag ska skriva namnbetydelserna senare också ! :)


Jag är somn vanligt så jävla jävla jäävla trött , det är helt sjukt . igår somnade jag som en stock innan vi ens hade fått fram maten på bordet . Vi skulle mysa litegrann jag & älskling , :) Så vi gjorde kroketter , fl'skfilé och kantarellsås . Mumsfillibabbba . ;)

Andreas började rensa litegranna redan igår , jag tror han är väldigt sugen på att flytta nu , det är jag förståss också . Det ska bli skönt , det vill jag säga minsann ..

Nina förresten vi hittade något som kanske du vill ha , två tjocka sånnadär stickade tröjor . i grönt typ . Lite flummiga sådär . Men du får titta på dom , kanakse kan lägga upp bilder för jag har ju fått min kamera :) Isåfall blir det senare ..


syns senare gott folk ! :)
Glöm inte att slänga in lite kommentarer nu , Så blir jag lite glad !

0 st tycker till: