söndag 5 april 2009

En grillsöndag som egentligen skulle varit en grillördag

Jag skulle egentligen åkt till Linda och Plast igår och grillat lite i det fina vädret . Det blev inte som vi hade tänkt eftersom den ena lilla bäsen blev sjuk , så de var på sjukhuset igår istället :( Idag var det dock lite bättre och Linda ville jag skulle komma idag istället , så nu har jag dammsugit hallen , som jag skulle göra . efter en stund uppe hos mamma , jag får försöka plugga lite ikväll istället för nu under eftermiddagen , Plast kommer och hämtar mig om en stund .

Så idag blir det grillmys istället i det dock inte lika fina vädret , men grilla kan man alltid . :) Mamma och jag byggde till och med ett litet bo till grillen en gång när det stod som spön i backen ,för grilla skulle vi minsann ! :) envis ska man vara ! det var på midsommarafton dessutom , och då är det självklart att man ska grilla ! :) haha

Jag läste lillamirakels och hon frågade lite om 3D ultraljud , Jag har också funderat på det , och vet att jag läst om det innan jag blev gravid . jag letade reda på sidan som jag läst om det på innan , och blev jättesugen på det jag också . Mamma tyckte också att vi skulle göra det , tänkte jag skulle visa Andreas vad det var för något också , han är nog lite spekulant på det också ! :) det värsta är att det är i stockholm bara , det kostar ungefär 1700 kr , men det är det väl värt , :) gå gärna | in |och läs lite , och kolla så häftigt det är . Visst borde vi prova det ? Finns det någon som har testat det ?



ha en bra eftermiddag , för det ska jag ha med massa grillat och Örsjömys ! :)

Puss !

3 st tycker till:

Bella sa...

Ja det är vårat första barn. Jättespännande! Ja man kan ju alltid hoppas att man är längre gången än vad man trott.. :)

Anonym sa...

Hej. Hoppas allt är bra med dig och Andreas. Sköt om dig! / Kim

Anonym sa...

min kompis gjorde i Karlskrona, det är inte en sån där "lerig" bild, men man ser hela bebisen i magen, istället för att bara se en stor svart klump! ;) Detta kan man göra i karlskrona, man får alltså se ett riktigt foto på bebben! Puss Angeliqa