söndag 19 april 2009

Inte bar för en gravid kvinna att bli upprörd .. tro mig .

Vårt barn fick nog en adrenalinkick idag , likaså jag . Jag blir så arg bara jag tänker på det , hur sinnesjukt rubbade en del människor kan vara .
Idag är det vår granne , som vi inte ens känner som har retat upp mig .
retat upp är nog en förmildring av vad han egentligen gjorde . Tro mig !
Jag var alldeles för nära att dra till den j*vlen .. Uschannamej !


Annars har väl dagen varit lugn , jag har lite problem med mina "graviditetsåkommor" , dock inget jag diskuterar på bloggen eftersom det är aningen privat . men graviditet är ingen dans på rosor direkt , men ganska mysigt ibland ! :-)

1 st tycker till:

annica sa...

jag vet hur det e med nojja! jag e oxå skit nojjig, man undrar om den lill lever osv... jag har varit så nojjig att jag köpte ett grav test i dag, hahaa, och det visade + fortfarande, skit löjligt gjort men nu e jag lite lugnare i allafall! kram