söndag 10 maj 2009

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Denna dagen kommer inte bli en utav mina gladaste dagar , vi ska neråt blekinge .
Mormor är jätteledsen , och min mormor är det närmsta du kan komma mitt hjärta ! HON får inte vara ledsen , det är hon som tagit hand om alla andra , det är hon som varit så stark , det är hon som har gjort mig till den människa jag är . Det är min mormor det , min älskade lilla mormor & nu är hon förmodligen inte alls lika stark inte alls , hon är bara ledsen , och det gör så ont i mitt hjärta !






igår målade jag och älskling i hallen , det blev bra , och idag sen när jag kommer hem ska jag försöka få upp allting , och få allt på plats , sen måste jag försöka plugga , men jag måste vänta till Emmy svarar först , annars vet jag inte vad jag ska plugga med , det är ju inte speciellt smidigt när vi ska redovisa på måndag . Vi får väl hoppas hon svarar under dagen , eller så skiter väl det sig också . det råkar ju bara vara så att betyget hänger på denna uppgiften .
Efter vi målade igår gjorde vi pizza , egen pizza med färska champinjoner , hur underbart god som helst vill jag lova ! :) ♥ Han kan min man! :) Finast !

så är det med det hela , vi får hoppas denna dagen går relativt bra , så bra det går iaf ! Jag hoppas verkligen inte att jag blir världens jobbigaste människa när jag kommer hem bara , det brukar bli så , och sen får Andreas hela lasset hällt över sig ungefär ! :( Lite sån är jag , men det är för jag älskar honom och jag vet att han älskar mig , och det är väl tryggheten antar jag , som gör att jag kan göra så . Stackars Andreas , fast han är härdad stackarn !

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen springa in i duschen !

0 st tycker till: