söndag 10 maj 2009

Idag har mamma och jag varit hos min älskade lilla mormor .
Hon mådde inte speciellt bra , men blev självklart glad när vi kom.
Vi räddade verkligen hennes dag sa hon ! Vi kunde skratta lite tillsammans också minsann , men mycket tårar blev det tyvärr, jag hade dock förberett mig på just det . Det gick ganska bra trots all ångest och all oro. Hon kunde till och med vila sig en stund på soffan när vi var där , lite trygghet fick hon för en stund iaf . Jag önskar verkligen jag kunde stannat hos henne föralltid , eller tagit med henne hem till mig i min lilla trea !

Jag hoppas verkligen det blir bra , och att vi kan hitta en lösning som gynnar alla . Det är väl ingen omöjlighet , men ibland känner jag att hoppet inte är långt ifrån att försvinna , och jag kan inte i min vildaste fantasi vad då hon ska känna .

Lilla älskade mormor , jag hoppas verkligen vi kan kämpa på tillsammans och lösa det på bästa sätt . Vi älskar dej , och det ska bli bra ! Massa kärlek till min underbara kärlek , den tappra lilla tanten ! Du är så modig mitt hjärta !

Vår lilla bebis fick minsann Gammelmormor-kärlek också , underbart !

0 st tycker till: