fredag 22 maj 2009

nu är jag jäääävligt förbannad !

jag har betalt en vunnen auktion på tradera men helvetesskapet skickar inte kläderna & svarar inte på mail. Hon ska få se att hon jävlats med fel person .

MOHAHAHAHAHAH !

1 st tycker till:

Anonym sa...

Haha, det har jag med råkat ut för! Vet du vad Agge gjorde? :) Jag var så jäkla arg, för det var ett 8bits-nintendo till min lillebror som jag hade bjudat på och vunnit för 900:- och betalat, och fortfarande - tre månader senare hade jag inte fått spelet, trots att jag både ringde och mailterrade honom. (Han bytte nummer efter ett tag, men vi fick tag på hans pappas telefonnummer) En kille på mitt jobb ringde till han som sålde spelet, och sa att han jobbade som polis, och att han hade en dag på sej att skicka spelet, annars skulle han åka dit. ;) Två dagar senare hade jag ett avi på posten, och TV-spelet var mitt. ;) Negativt omdöme, lätt!
Du, jag har en tjänst jag vill be dej om? Kan du gissa vad det är? Puss Agge