måndag 15 juni 2009

Godmorgon måndag

åh , det var inte lite jobbigt att stiga upp imorse . Jag var dötrött och ville bara ligga kvar . Jag kunde inte ligga kvar för tandläkaren väntade mig . Jag trodde ju jag hade hål , men det var inge hål någonstans . Däremot hade jag sjukt inflammerat tandkött :O Det kunde bero på graviditeten , så nu ska jag skölja munnen med något äckelpäckel varje morgon och varje kväll , (fast jag måste bara gå till apoteket och köpa det först) och måste hålla på med tandtråd och grejjer . jag började med det för et tag sen , men det gjorde så jävla ont så förmodligen var det inflammerat då också , nu får jag använda tandtråd oavsett det gör ont eller inte . Usch och fy för tänderna och allt där till över huvudtaget . Det gör så ont och det är mest jobbigt . Konstigt nog har jag bara haft ett enda hål under hela mitt liv , så jag ska nog vara glad att jag har så pass friska tänder som jag har . Och bäst att försöka få bukt med det där tandköttet också innan man fyller 20 , då kostar det massvis med pengar ! :O

Hur som helst så ska jag till tandläkaren nästa vecka igen , jag får försöka be Andreas köpa den där munsköljsgrejjen till mig , om jag fjäskar litegrann , så lyckas jag nog .


Efter tandläkarbesöket var jag uppe hos mamma och vi käkade frukost & kikade på lite bilder . Jag hade med mig min dator upp dit för att se om bredbandet räckte upp dit , men det gjorde det ju såklart inte . Andreas är ute på äventyr , han är med Jens i Nybro , tror dom skulle hämta dansken . :)

Jag funderade på att inta Andreas dator en stund för & spela lite sims , jag brukar ju tröttna ganska snabbt , så jag hinner nog spela en stund innan han kommer hem .. :)

Förresten så finns det en ny bloggdesign om ni kikar in på länken under headern , dessutom har jag lite designrea om ni är intresserade .

nähää , Sims var det ja ! Hejsvejs !


0 st tycker till: