tisdag 23 juni 2009

Man ska inte gnälla säger dom ....

.. men tro mig, det är inte det lättaste & vara gravid i detta vädret . Det är jobbigt att andas redan innan ,och värre blir det när det är så varmt , tro mig ! Svetten dryper så jag känner mig som en jäv*a klimakteriekossa . Jag kan knappt röra mig , och ingen skugga kan svalka mig tillräckligt . Det är alldeles för kallt i vattnet , och jag vet egentligen inte vad jag ska göra . Det enda jag kan försöka göra är att tänka på annat ,och hur lätt är det när värmen är så satans påtaglig .
Och nej jag säger inte att det är lättare för någon annan , men gissa om det är tungt och bära på en "tjockisklump" på magen , och två stora bomber till tuttar .. Det är påfrestande , och det är kanske inte så konstigt att man är irriterad när det är såhär varmt och jobbigt .
Och ni kan ju tänka er och gå ut med hunden i denna förbannade hetta ! Hejja hejja hejja !

Detta blev bara ett gnällinlägg , men det får man väl lov och göra ibland , eller ?


Neeeeej . fy på mig !

4 st tycker till:

Marina sa...

de är väl klart att du får gnälla! är de nån som inte gillar de så får dom väl läsa någon annan blogg då... man måste ju få skriva av sig lite ibland

Sofie sa...

Kommer ihåg sommaren med alva FYYY bland de värsta jag vart med om...Hoppas för din skull att det blir lite mildare...

Sofie sa...

Jorå det är helt Okej Fan va snyggt du har gjort d håär då ;) fast d va ju nsyggt innan åxå

Marina sa...

klart jag gör! jag gnäller ju stup i kvarten på min blogg så jag MÅSTE ju nästan försvara dej:P