söndag 14 juni 2009

sammanställning av min utmaning av mig själv

Som de flesta kanske redan vet så har jag haft en utmaning av mig själv faktiskt i bloggen . Jag har gjort gratis bloggdesigner utifrån ETT enda ord , med min egen touch på det hela fast med ett ord i fokus liksom . Kika på dessa här under och klicka på länkarna .. Släng gärna in en kommentar också om vad ni tycker :) Kul med lite feedback , visst !


▪ Marja - ordet hon valt: Coolt
▪ Emelie - ordet hon valt: Babydoll
▪ Plast - ordet han valt: Misstänkt
▪ Ann-sofie - ordet hon valt: Barn
▪ Emma - ordet hon valt: Kärlek


Här är alla bloggar jag gjort iordning i mitt projekt . Vilken är finast tycker ni?
Har jag lyckats få designerna med den "touch" som varje valt ord säger ?
Jag hoppas verkligen att alla personer som varit med i utmaningen är nöjda , jag har inte fått någon annan uppfattning iaf , det verkar som att ni trivs . Och extra stolt är jag faktiskt över plast blogg , för han har inte skrivit alls mycket innan , men nu när hans design är tillfixad så skriver han faktiskt mer. (det är inte säkert det beror på designen , men låt mig tro det) :)
Alla bloggarna har varit super roliga att göra , och jag lär mig massa nytt varje gång .
Det finns bloggdesigner på både rea och ordinarepriser , som ni kan köpa er ! Jag gör även designer utifrån era egna önskemål om ni vill det också . Kontaka mig om ni är intresserade så ska vi nog fixa fram något som båda är nöjda med .
Kommentera här i bloggen eller kontaka mig på min mailadress: Storslagen_@hotmail.com

2 st tycker till:

emelie sa...

min är såklart finast :D

Sofie sa...

Min såklart Haha Ne dom andra har du åxå Lyckats jätte bra med