tisdag 23 juni 2009

Ungarna åkte hem idag

Ungarna åkte hem idag , och det är verkligen tomt . Det är jättejättetomt , sorgligt faktiskt . Men de kommer förhoppningsvis snart igen , och då blir det massvis med mys igen . De ville inte åka hem , och det är väl ett gott tecken på att de trivs här med oss !? :) Jag vill ju se det så iaf , så då gör jag det . de är underbara mina småsyskon , massa kärlek till dom .

Fredrik kom hit idag , Fredrik är Andreas lillebror . Vi gjorde hemmagjord pizza som vi åt ikväll , och nu sitter de (och har suttit hela kvällen) & spelar indiana jones i lego på tvspelet , :) Det hör också till historian att den ena är 27 år fyllda och den andra 23 .. Haha !

Vi var en stund på crossbanan idag , Andreas vilel köra lite & Fredde och jag sällskapade litegrann .. Gere var förståss med också , det var egentligen meningen att ungarna också skulle följa med & titta på , eftersom de är så facinerade av Andreas cross , men det blev inte så tyvärr , De åkte med pappa & pia , och de hann inte komma till banan förrän vi var färdiga . Men nästa gång får de följa med , de små grisarna ! :) Fast de fick åka lite cross igår , och det tyckte de var superduper skoj .

bebisen sparkar & lever tjosan där inne , jag förstår att det börjar bli lite trångt nu , men trångare ska det blir och desto större ska JAG bli , :) hej & hå , kämpa på ! haha !

nähee , nu ska jag kika runt lite på intenret & dricka cola ! :)

1 st tycker till:

annica sa...

gomorron vännen!
fiiin design du gjort till dig, sommrig och fräsch, jag har fortfarande inte kommit på hur jag vill ha min, men det kommer nog snart, hihi
kram