söndag 7 juni 2009

Vart är all aktivitet ?

Idag har det varit ganska dött här på internet , knappt någon aktivitet i bloggen och ingen annanstans för den delen heller , det är ju ganska tråkigt . Förvisso är jag inte speciellt rolig jag heller som verkligen har avsatt ALL min tid till datorn idag . Men faktiskt har jag hunnit med att göra ännu en bloggdesign till försäljning och fixat & trixat lite med annat också .

Snart är det dags för käk och bingolotto med min älskling . Visst låter det spännande ? Nej kanske inte speciellt spännande , men att umgås med min favorit är nog det bästa som finns oavsett vad vi gör , jag ÄLSKAR att spendera tiden med honom . Vi hade tänkt att bli miljonärer ikväll , så önska oss lycka till ! :)


Jag har hittat lite nya bloggar idag faktiskt , en blogg som är värd att nämna är hososs.blogg.se | Den bloggen handlar om mat och film faktiskt , vilket jag & Andreas är ganska stora fantaster av . Mat är väl nästan det bästa tycker vi nog båda två . Och alla vet väl att matidéerna inte alltid är där de ska när man behöver dom . Så jag tänkte att det skadar ju inte att få lite mattips emellanåt när idétorkan tar vid. Även filmtorkan kan vara ganska påtaglig emellanåt .

Nu ska jag kika vidare en liten stund på internet & sen bär det av till den sköna soffan !


1 st tycker till:

Lucifer sa...

attans att vi inte blev miljonärer men vi ha ju varandra å vår bebis på väg å det är miljoner gånger bättre=)