lördag 25 juli 2009

Börjat även denna dagen med misslyckande

Hällde ett glas mjölk över Andreas , vid frukost . Han blev jättearg .
Det var ju inte meningen , men det är ju verkligen bara jag som lyckas med sånt .
Jag förstår att folk inte vill umgås med mig , jag är bara klumpig och jobbig .

Vi tog en morgonpromenad bort till affären idag , jag , Andreas & Gere . Handlade lite ciabatta och kiviksdricka , :) Det är finfint .

jag har slängt in en maskin tvätt också & jag ska försöka dammsuga vår lägenhet idag . Jag vill ha mer ork , och energi . Kan inte någon ge mig det ? :) snälla !
men jag håller mig nog undan tills det inte är människor runt omkring mig som jag kan förstöra för .

Hejsvejs !

1 st tycker till:

Lucifer sa...

Jag ber om ursäkt älskling vet att de inte var meningen... Tok älskar dig min vackra! Puss