torsdag 23 juli 2009

En rolig sak men samtidigt en väldigt nödvändig sak också !

Maalin , en söt vän till mig behöver lite hjälp. Kan inte ni liksom jag försöka hjälpa henne .
Det är sjukt roligt , men faktiskt också ganska nödvändigt , för man får ju ställa sig den frågan förr eller senare , vad kallar man tjejens/kvinnans könsorgan . Mannens/pojkens är ju liksom inte så svårt. SNOPP , är ett helt okej ord för barn .

men självklart undrar barnen också vad man säger till tjejens könsorgan , eller hur !? :)
Kika in hos Maalin och kommentera hennes blogginlägg , jag är säker på att ni kan hjälpa henne med lite tips , och jag är säker på att hon uppskattar det enormt mycket ! :)

gör dagens goda gärning !

2 st tycker till:

maalin o lucas sa...

Jennie du är en ängel som hjälper mig :)

Anonym sa...

Det här har vi diskuterat mycket i bloggvärlden. Jag ska genast lägga en kommentar!