måndag 27 juli 2009

Hej & hejdå blir det nu ungefär

En snabbhälsning blir det härifrån . Jag sa igår att jag skulle lägga mig och läsa , men somnade direkt såklart , så någon läsning blev det icke . Det får jag göra idag istället , är inte lika trött nu , så det får bli lie läsning för min del skulle jag tro , och vi får hoppas att jag orkar , så jag inte somnar så fort jag lägger huvudet på kudden , :) fast det är ganska skönt och bara toksomna sådär .

Vi har varit i Tingsryd idag på marknaden , och det gick ganska bra. Kunde gå hela marknaden minsann utan några större besvär , ont i fötterna och sådär , men det får jag ju nästan alltid . Ganska mycket vätska i fötterna och benen också kan man väl säga . men som sagt det gick bra . Vi köpte inget vettigt som vanligt , vi åt lite Langos och sådär , :) det är ju gott minsann . Och sen köpte vi pålägg , korv . Minns inte vad den där korven hette , men superdupergod var den , så det fick bli pålägget på kvällssmörgåsarna idag :)
Jag har ätit mycket bättre idag får jag lov och säga , jag åt frukost i morse , en nektarin påvägen till marknaden , en langos (nästan en hel) på marknaden , en nektarin påvägen hem & så en smörgås här hemma nu ikväll . Det är ganska bra för att vara mig , :) *STOLT*

imorgon eftermiddag/kväll blir det att hämta färg och lägga ett lager till i barnrummet , och eventuellt starta upp lite smått i sovrummet , ska ju rivas tapeter & grejjer där , och det kan ju vara ganska bra att förbereda litegrann . :) så det får vi hoppas jag orkar göra , Johanna jobbar till fyra-fem imorgon , och jag då ska vi iaf sätta igång och måla . Hon är en stjärna den tjejen . Har lovat middag också , och det vill hon nog ha när hon slutat jobba , då är man väl hungrig ? :)

Sådärja , jag knåpade minsann ihop ett litet inlägg såhär på kvällskvisten , nu är det dags för tandborstning, läsning och sen knoppa lite !

ha en skön natt , det ska jag ha! ;)

0 st tycker till: