fredag 31 juli 2009

Jag gör nog en renovering i min blogg också

Jag har redan tröttnat på min design , jag vet inte varför jag tröttnar , men det handlar nog om att jag inte riktigt hittar rätt , men jag ska sätta mig förmodligen imorgon kväll och försöka få ihop något som jag verkligen är nöjd med , jag ska lägga ner så mycket energi jag bara kan på min fina lilla blogg , det förtjänar den minsann , eftersom jag knappt lagt ner ngn tid alls , inte ens skrivit mycket inlägg . (dåligt av mig , dåligt) men imorgon ska Andreas iväg & jag är ensam här hemma , jag hade definitivt inte tänkt att göra någonting eftersom jag är ganska trött efter våra renoveringsdagar . :) men fint blir det , det vill jag lova .

Det är tur det är lättare att "renovera" i bloggen än vad det är och renvoera i lägenheten ! :) hihi ..

Vad har ni för er denna helgen då , gott folk ?

2 st tycker till:

CYANESSA sa...

Tusen tack snälla du för den fina kommentaren.
jag vet inte om jag gjorde rätt som berättade. Antagligen, då var jag ärlig iaf. Men lögner är något som inte alls hör hemma i ett förhållande och jag känner mig så hemsk och ledsen över att jag tagit in det i vårt.

Det jag ljugit om handlar inte alls om honom egentligen, men i slutändan drabbar det ju ändå honom eftersom jag trots allt ljugit för just honom.

Hur mycket tårar finns det egentligen? Jag är helt slut nu..

Verkligen tack för att du skrev. Det betydde så mycket.
Kram

maalin sa...

jag tycker absolut att 11 månader är varken för mycket eller för lite :) Tack för svaret :)

På min sthlms-resa skadade jag ryggen rejält så ja kunde knappt gå eller sitta på två dagar, nu börjar de bli bättre så iställlet för att vila så städar jag..suck... jag och min städmani! (svar på vad dina läsare hittar på i helgen )