onsdag 16 september 2009

här har vi det "lilla" nyförvärvet !




17 st tycker till:

Alexandra sa...

Ser att du ska ha snart... fyra dagar kvar.. Lycka till och hoppas allting går bra..

kolla gärna in min blogg
http://piinkbarbiie.blogg.se

liw sa...

Galningar!
Men vad säger man, boys will be boys :P

kram

CYANESSA sa...

Wowww vad snygg!! Vill också ha! Blir lite roligare att checka teve på en såndär flashig sak ju :D

Kram!!

Melissa - Vincents Mamma sa...

hur stor e den?

Liw sa...

Haha, var lika med M, men vi har inte fått upp vår på väggen än dock :( Vill ha upp den så vi blir av med alla sladdar snart, men det blir väl veckan innan jul då bebis snart kommer :(

kram

Liw sa...

Rätt där med städningen och jag vill inte ha så mycket på golvet när bebis kommer i krypåldern, bara onödigt :)

kram

Melissa - Vincents Mamma sa...

aah som våran då :) dom känns inte så stora i affären men sen när den väl står här hemma bliren större på ngt sätt :p

föresten såg att ni hade köpt massa libero blöjor :) d va både bra å dåligt kan säga av vår erfarenhet så e libero mindre vincent har aldrig kunnat haft dom för dom läckte och va alldeles för små..bara ngt att tänka på tänkte ja :)

Liw sa...

Tack :)

mammagladh - Snälla, stötta mig sa...

Snygg teve!

liw sa...

Inte mycket. Försöker lära mig hur det funkar att pinga en blogg/inlägg men jag fattar fan ingenting! :(

I väntan på true blood alltså :)
du då? beundrar nya tvn;)

kram

Liw sa...

Jadu, vad det är det vette gudarna :)

tycker du ska kolla in här :)
http://familjebloggarna.se/2009/09/rekommendera-en-blogg/comment-page-1/#comment-290

kanske har busat till det lite :P

kram kram

CYANESSA sa...

Åh vad roligt, glad jag blir!
jamen jag tror också dom växer snabbare. inbillar mig att mina gör det av nagelstärkare iaf haha.

Haha, du kommer vara den snyggaste och mest "manikyrerade" (hittar på eget ord här, hrm) mamman på BB sen ;D

Jag sitter med guldnaglar nu. Men inte så fint til silversmycken kanske. Fast det är bra, då har jag en anledning att handla låtsasguld imorgon :D

Blev idol nå bättre på nya dunderburken? :)

kram

CYANESSA sa...

Förresten, jag skulle vilja ha sånadära underrubriker eller kategorier eller vad man ska säga, som du har :)
Tänkte det var dags att göra en egen avdelning för alla sminkinlägg nu. Är det svårt att fixa själv? Har du nåt tips på nån sida där det står hur man gör? Du brukar ju kunna sånt :)

kram

Liw sa...

Hihi, tack sötis :)

Nu blir det sängen här,
natt kramen!

Agnes sa...

Kika gärna in och delta i mina pågående tävlingar! Massor av kul för de små och imorgon kan du också vinna ett presenkort på 600:- att handla väggdekorationer för!

Ha en fortsatt mysig vecka!

Marja sa...

Åh trevligt :D

Liw sa...

God morgon,

hoppas du får ordentligt med sömn :)
Själv ska jag strax bege mig till skolan :(

Ang. bristningar så är det väl bara att gilla läget, de flesta får det ju.. Men varken mamma eller mormor har en enda och mormor har ändå fött 7 barn varav ett tvillingpar... De säger ju att det är ärftligt, till viss del iaf :)


kram kram