tisdag 20 oktober 2009

Lite dåligt med kommentarer

Jaha , då har det blivit lite tomt på kommentarer får jag väl säga , beror det på att jag skriver mindre tro ? Jag skriver nog mindre lite omedvetet , det blir väl så när man driver flera bloggar . Nu låter det som jag driver massvis med bloggar , men det är tidskrävande nog att driva två stycken , penatJag har kanske blivit lite tråkig på denna bloggen , jag får väl erkänna det . Jag ska försöka bli lite bättre . Försöka kan jag ju alltid . Men mina läsare verkar jag ha kvar iaf , bara mindre kommentarer . Synd .

Ikväll blir det Desperate Housewives såklart , det är ingenting man kan missa . eller hur? Jag tror DH är den enda serien som fortfarande bra fastän vi är inne på säsong 6 . Jag tvivlar inte på att den kommer vara lika bra om vi kommer upp i 10-15 säsonger . Det kanske är jag som är lättroad , men hu så bra det är . Intriger intriger ! Haha ! love Man får lite abstinens när det är uppehåll , men nu har det ju kommit igång igen , lagom till hösten då man mestadels är inne . Iallafall jag ! Det blir nog mest bebismys denna hösten . senyumkenyit

Jag är nyfiken på hur det går för Annica , jag undrar om deras lilla son har kommit ännu . Det enda hon skrev i sin blogg sist var " nu händer det grejjer! " & det är förbjudet att göra om man är i slutskedet av sin graviditet & det verkligen inte händer grejjer . Så jag tror minsann hon är på gång eller kanske till och med ha fått sin lille pojke. hejja hejja ! menari

Andreas , jag , Gere & den lille har varit ute på en härlig promenad . Det är underbart när det varken blåser, regnar eller snöar & kanske till och med att solen kikar fram emellanåt . Vi var ute & gick i över en timme , det är så mysigt ! Gere gillar verkligen långpromenaderna , & det är nog inte så konstigt , det gör väl alla hundar! sengihnampakgigi Vi kastade lite boll också , den sjunger dock på sista versen den där bollen , men jag tror Johanna skulle fixa en ny till oss . Hon är snäll hon ! Johanna var här igår , hela långa dagen . Det är alltid så trevligt med hennes sällskap .

Nu ska jag kika runt lite bland bloggarna , sen är det nog dags för den lille & äta mat igen . Han är ett litet matvrak , och gör nästan inget annat än äter . Men vill han äta massor så får han gärna det . De säger ju att de ska få amma så mycket de själva vill . peluk";})();ButtonMouseDown(this);'>

1 st tycker till:

Jozzan sa...

Här kommer en kommentar från mig iaf :D Har varit jättedålig på att kommentera senaste tiden. Din andra blogg har jag tyvärr inte gått in på ännu, jag hittar inte mailet längre :(
Allt väl med er annars? Hur är livet som nybliven mamma?
Kramar