onsdag 11 november 2009

Mys & mera mys

Igår vart det mys med mamma uppe hos henne . Vidar & jag smög upp lagom till desperate , (eller ja , efter första reklampausen). Jag var ju tvungen att äta lite , och maten var lagom klar till desperate började . Andreas gjorde vääääärldens godaste mat , rödvinsmarienrad rostbiff med klyftpotatis och rödvin&svartvinbärs-sås . Det var sjukt gott alltså .

Idag har mamma , jag & Vidar varit och handlat lite kläder minsann & lite nya nappar till den lille . Det blev två pyjamaser till Vidar & en kofta & jeans till mig . En jätteröd kofta minsann , ska ha den på julafton tänkte jag .

ikväll blev det pizza , gott gott . Jag åt en kycklingpizza minsann . Kollade den femte Johan Falk filmen , och den var bra precis som jag förutspått . sengihnampakgigi Nu är det dags för efterlyst och sen southland .

ha en fin kväll ..

0 st tycker till: