söndag 27 december 2009

Betsning står på listan idag ..

Idag ska jag betsa det blivande sminkbordet & pigtittaren . Jag ska försöka komma ihåg & ta både före & efter bilder . Hoppas inte jag glömmer det bara . Det ska slipas och betsas till en svartbrun nyans (ångrat mig) . Vi får se hur det blir . Det ska städas hemma i dagarna innan nyår nu & då ska jag också smälla dit sminkbordet på sin plats . Vi får hoppas det blir bra .

Det ska bli skönt & komma hem idag , jag vill få ordning hemma nu inför nyår . Vi ska ju ha middag , Det hoppas jag också ska bli bra . Vi köpte oxfilé häromdagen , FATTA HUR DYRT ! haha . vi handlade oxfilé för 750 spänn . Höhö !

Jag ska försöka visa upp lite julklappar ikväll också , kommer inte hinna eller orka ta kort på allt ..

Denna julen fick vi :
Presentkort i flera olika butiker (500kr)
Pengar (700kr)
Bäddset (för vårt bautatäcke)

Jag fick:
Presentkort på HM (1000kr)
Marilyn Monroe-klocka (sviiiinläcker)
Laptopväska
Mjukisstrumpor med glitter , hihi
2 st berlocker till mitt Pandoraarmband
En sjal i brunt&svart
Cider som glittrar (internskämt, haha)
Kökshanddukar
Ljuskykta i shabby chic-stil

Vidar fick:
Massvis med kläder
Lära-gå-stol
En såndär tv som man vrider upp och så spelar den och bilden rör sig
En speldosa med leksaker på
Pengar (1000kr)
Fonder (1000kr)
Gosedjur

Jag hoppas inte jag glömt något , Tack så hemskt mycket för alla fina klappar .

0 st tycker till: