tisdag 1 december 2009

Bloggdesign

En bloggdesign . Pappas blogg är det jag har fixat . Kika på denna designen genom att klicka på bilden !



Han håller på att fixa ihop en antikt & kuriosa butik där han bor . Det är superkul & jag hjälper gärna till & fixar lite med det där . Det finns så otroligt mycket prylar . Häromdagen var vi på övervåningen & plockade upp endel av alla böcker som finns . Det blir ett bibliotek där . Kika in på hans blogg . Jag ska se till så han håller det uppdaterat! :) hihi



4 st tycker till:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Just nu kan du vinna EN VALFRI sak hos mig:

http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-valfri-sak-fran.html

..från en UNDERBAR inredningsbutik! =)

liw sa...

Snygg design gumman, som alltid :-)

Här har jag haft sjukstuga sen i lördagskväll. så jag har inte varit så aktiv vid datorn. Nu börjar jag bli bättre men höggravid och sjuk är ingen bra kombination :-(
Hur är det med er?
stor kram

Liw sa...

Jag har cocoa body butter sen tidigare och det är helt underbart :) Och drygt, har haft samma burk i 6 månader och den är inte slut än.. helt sjukt :)

Liw sa...

Ang " jag ska bli stjärna" så kan du nog se det på tv4 play på din dator :) jag gillar det inte, men är generellt emot barnstjärnor och liknande. Tycker barn ska få vara barn så länge som möjligt och med den sortens press som föräldrarna sätter på barnen tycker jag det är fel. Don´t like!

kram