onsdag 30 december 2009

Det blev sent igår ..

Jag somnade lite väl sent igår kan tyckas , och det märks väl ganska tydligt idag . Fast så hemskt farligt är det inte , men det blev ju en sen morgon kan man väl lugnt säga . Snäll som min son är så får jag ju lov och sova ganska länge . Han är ganska mycket för det där med att sova också . Han är så fin min lilla bebis ..

Det blev bloggdesignande igårkväll/inatt , men det kommer inte upp bilder förrän jag har fått ett godkänt av ägaren . Men det kommer med tiden .

Jag sitter just nu med en kopp kaffe , och ska försöka få ett städryck , synd att man inte kan framkalla sådana . Haha . Fast hade man kunnat göra det hade jag varit den enda som missbrukat det . Haha ! Jag har någon konstig form av STÄDMANI , jag vill ha det städat & mår dåligt om det är skitigt , men jag städar liksom inte ! haha . (okej så illa kanske det inte är , för städar gör jag men det blir ju skitigt lika fort igen ;)) Känner någon igen det där ?

3 st tycker till:

Emma Johansson sa...

Ja, när man har hund så blir det skitigt rätt fort :P Så om man ska ha det rent får man ta fram dammsugaren kanske varannan dag ^^
hehe.
Hur är det annars?

Malin Khazaal sa...

Hmm, känner VERKLIGEN igen det där, stumpan!
*kramar*

Emma Johansson sa...

Jo, ni har ju det, vi har en långhårig än :P hehe. Ja, precis eller om man hade haft råd kunde man anlitat en städerska ;P

Det är bara bra här också, Ozzy får bara lite ont i benen när det är så halt ute :/ Men annars är allt bra :)