tisdag 29 december 2009

En god kopp kaffe & lugn och ro

Sitter i soffan och dricker mig en god kopp kaffe i min ensamhet . Okej jag är inte ensam , för det första har jag min fina lilla dator , och gossen ligger och sover i samma rum fast i vagnen & den stora balunsen ligger i sängen och sover en sväng , den fyrbenta ligger nog inne i sängen han också . Så ensam är jag inte , men jag sitter lite ensam i min lilla vrå i soffan .

Vi har varit & handlat idag , så allt till nyårsafton är fixat & imorgon ska jag ta ett rejält städtag . Jag har plockat lite här ikväll , men det blir liksom ingen riktig fart på det hela . Har mest ägnat mig åt tvätt och disk . Men imorgon ska jag ta en sista slutspurt efter att ha plockat i det mesta idag . Imorgon MÅSTE det bli klart här för på tordagens förmiddag kommer all tid gå åt Vidar & förberedelse med allt innan gästerna kommer.

Här är en bild på mig idag , händer inte ofta att det kommer ut bilder på mig .

(det är skoj med photoshop senyumkenyit )





2 st tycker till:

Liw sa...

Tack för stödet och grattisarna :-) Livet är verkligen ett mirakel :-)
Har lagt mer bilder på den andra bloggen, lyckas dock inte få till lösen, men det får vänta :-)

stor kram

Lucifer sa...

Så tok vacker du är min sköna=)