måndag 28 december 2009

Goddagens kära läsare ..

Vad säger ni om en ny design ? Jag är väldigt sugen på en ny design , jag tror det får bli det ganska snart . Jag vet att jag byter ganska ofta , men det är skoj att skifta design lite då & då .

Idag har det inte varit en bra start på morgonen , halva min värld gick i kras KÄNDES det som. Men det gjorde den förståss inte , men jag vart ledsen och det mesta kändes jobbigt . Det är ju så ibland tyvärr . Hormoner & allt vad det kan vara . Det är ju ganska bra att skylla på det , det gjorde ju både jag & de flesta under graviditeten , så varför inte fortsätta !

Vidar ligger & sover nu , och Andreas kollar på en gammal gammal Wallanderfilm . Jag tänkte jag skulle mixtra lite här en stund , och sen får vi försöka städa litegrann här . Det bööör verkligen göras , jag har fått undan en hel del & diskmaskinen är fylld och tvättmaskinen är igång . Det stannar ju upp litegrann när man inte är hemma , både med tvätt & städ ..

Imorgon ska vi försöka komma in till Nybro och handla lite till nyårsafton. Här hemma ska det serveras Räkcocktail till förrätt , oxfilé med kantarellstuvning till varmrätt och Vaniljpannacotta till dessert . Det ska bli skoj och gott minsann , Hur ska ni välkomna det nya året ?



1 st tycker till:

Emma sa...

Hej...

Vet inte än hur vi ska fira nyår antingen med min mamma, pappa & syskon eller Thonys farmor farfar med flera ... Skulle helst bara vilja vara hemma laga god mat och mysa med Eddie..
Ja hormoner kände jag inte av mycket under graviditeten men nu kommer dom och spökar ofta, känner mig ofta nere och livet känns bara skit känns så tråkigt nu när livet ska vara så underbart med en bebis...

mvh emma