torsdag 10 december 2009

Hemma nu !

Kommentarerna har redan ökat , jag vet inte om det beror på att jag slagit ihop bloggarna . Det återstår att se . Men sååå roligt att jag har ett gäng kommentarer att kika igenom när jag inte varit online på ett tag . Det är så roligt när vi tycker till .

Vi hade fått hem ett par paket , och det blev minsann jättelyckat ! Underbart! väääääääärldens bästa julklappar . Jag är ett geni ! sengihnampakgigi Det kommer ni tycka när ni får reda på vad jag ska ge bort !


Vi har fått in bokhyllan/vitrinskåpet vi ropade in på auktionen , det passade bra i vårt vardagsrum ! ( har dock inte hunnit fylla det ännu, men det ska nog kunnas ordna ganska snabbt )


Vad tycker ni om denna bokhylla/vitrinskåp , 20 kr på auktionen i söndags !Sånna fynd gillar jag (sååååååhääääär) peluk - mycket !

Vidar ligger & sover nu för stunden & jag ska strax hoppa in en snabbis i duschen. Jag hinner nog det innan gossen vaknar för mat & sen blir det sängen skulle jag tro . Imorgon kommer Andreas mor & bror . Så jag får väl städa på förmiddagen .


3 st tycker till:

Bibbi sa...

Jag tänker inte berätta för Aramis vad Andreas kommenterade, han som är så duktig på att posera framför kameran!!! =))
Jo, jag ska börja mental träning idag faktiskt. Det är prio 1.

Ja, det var ett kap ni gjorde där, den ser jätte-fin ut, ljusare än vår tror jag,men kanonfin, ska komma ner och kika idag.Vad duktiga ni är!!!

Pusskram

annica sa...

fiiiiin design!!!

skämtar du? 20 kr??!!!
det kallar jag fynd!
kram

Bibbi sa...

Jag avslöjar ingenting, men han förväntar sej nog en julklapp för detta påhopp!!!! =))

Pussi o krami