tisdag 29 december 2009

Jag ger mig ....

Vidar vaknade för någon halvtimme sen , jag hade gärna sovit en sväng till men fick ge med mig och stiga upp. Han ville inte somna om efter blöjbytet . Jag hoppas han somnar en stund snart så jag får sova lite till , det behövs inte så mycket mer , bara lite . Vi får väl se hur det blir med det .

Just nu sitter Vidar i babysittern & kollar på barnprogram . Det är populärt minsann , barnprogram ! Om ett tag ska vi åka in till Nybro och handla lite , och kanske innan det ner till get dressed/family house . Jag tror vi skulle handla lite mer kläder till gossen .

Vad händer hos er idag ?

1 st tycker till:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Här har det vare full rulle dagen lång..med handling, rännande på byn o lite annat smått o gott =)

Ny spännande tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_29.html

..i samarbete med en finfin barnbutik!

Vill oxå passa på att önska ett riktigt Gott Nytt År =) Kram