måndag 21 december 2009

Måndag , 3 dagar kvar till julafton.


Jag gick och la mig ganska tidigt igår , tidigare än jag brukar åtminstone . Det är ett steg i rätt riktning . Vidar ligger här bredvid och vilar tillsammans med sin pappa , de är lika trötta båda två . Så söta är dom minsann ..

Idag ska vi åka hem , vi ska väl vänta till pappa kommer & så ska vi plocka lite här hemma innan vi åker . Sen är det dags för att åka hem , jag hoppas inte det är sjuukt kallt när vi kommer hem , det vill vi ju inte. Frysa ihjäl lagom till jul , haha !

Det är bara tre dagar till julafton , det går ju helt sjukt fort . Jag hinner INTE med alls . Snart är det över dock ,och dröjer inte länge till nästa jul är kommen , haha ! Ungefär så känner jag . Det ska bli mysigt och fira jul med vår lilla gosse.

Jag sitter här med en filt om mig , thé & missbrukar försvarets hudsalva !! Jag är jättetorr om läpparna & försvarets hudsalva är det bästa man kan tänka sig då .

Nu blir det bloggdesignande skulle jag tro , lite innan Vidar vaknar iaf !

2 st tycker till:

fabulousangeliqa sa...

fixade du länken? den är svart nu nämligen. :) tack. TACK för allt. love u.

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Nu har Tant startat en såndär galet enkel tävling:

http://uj76.blogspot.com/2009/12/en-sandar-galet-enkel-tavling-igen.html

..med chans att vinna finfina Elodie Details paket! =)