måndag 28 december 2009

Snigelfart

Här sniglar det fram , jag gör inte allt för mycket . Ännu en maskin tvätt är inkastad & så , men mer än så händer inte här . Vi kollar på Wallander , fast jag har sett dessa filmerna . Det är bland de allra första filmerna .

Snart ska jag nog kasta mig in i duschen , det ska bli skönt . Eller kanske jag borde ta mig ett bad . Ja det kanske man skulle göra , det behöver jag nog . Det är ju mysigt med bad minsann . Fast egentligen hade jag velat ha iordning i badrummet innan jag kan slappna av tillräckligt . Ja vi får väl se , kanske städar där imorgon & tar ett skönt bad imorgon istället .

Vi får ägna oss åt mer städning imorgon , och handla ska vi göra imorgon också . Jag tror bestämt att jag är lite av en tidsoptimist .. haha .

Vi provsmakade oxfilén idag . Andreas gjorde oxfilé , med potatisklyftor & rödvinssås . Det var väldigt väldigt gott , och jag lääääängtar till nyårsafton då det kommer vara ÄNNU godare ! Jag är tokfrälst i mat !

Nähä , blanda en kanna saft , är otroligt törstig .

0 st tycker till: