lördag 5 december 2009

Wow vilken idolkväll ...

Det var verkligen en häftig idolkväll , jag trodde aldrig jag skulle säga ordet häftigt & idol i samma mening . Men tänka sig det blev så , årets idol har varit det bästa året måste jag säga , de flesta verkar också tycka det . De tre som slogs om finalplatserna idag är VERKLIGEN stjärnor . Riktiga stjärnor !

Jag tror helt klart att Erik kommer vinna , men Calle förtjänar såklart också att vinna . Fast Erik lite lite mer tror jag minsann . I dagens idol fick Erik en hälsning från bandet Kiss , hur häftigt är inte det då? Han började faktiskt gråta , hihi ! Vem hade inte gjort det ? Det var mäktigt .


Bild lånad från expressen

Bild lånad från tv4

Dessa gick vidare till nästa vecka som är finalen . Det måste man ju bara se . Ikväll var faktiskt första gången vi röstade dessutom . Det trodde jag aldrig heller . Vi röstade på Erik ! love


Ska krypa till kojs nu snart tror jag , jag är ganska trött . Steg upp relativt tidigt imorse , vi åkte ju halv elva - kvart i elva . Och jaa , det är tidigt för mig , det vet ni ! jelir Jag ställde klockan på halv nio i morse för jag tänkte Vidar skulle hinna äta & bada & sådär . Men somnade såklart om under amningen (som vanligt) . Vaknade kvart i tio . Men vi hann minsann allt vi skulle ändå . Men det fick bli hamburgare till frukost . (fy på mig jag vet)

Nähä , nu ska jag ta med min älskade , vackra lilla gosse & krypa ner & läsa en stund . Han sover nu den lille , men han vaknar nog snart . Han är fortfarande lika tokig i mat , (precis som sin far.)
Sägen var det ja , imorgon väntar en ny dag .




0 st tycker till: