torsdag 28 januari 2010

Godaaaugens alla fina läsare !

Igår hade vi en lite pärs här hemma , Vidar skrek som en tok emellanåt och det var ju såklart hans tänder (som vanligt numera) som spökade . Jag tycker så synd om mitt lilla hjärta när det spökar så för han tycks ha så himla ont . Det är ju lustigt att tandjävlen inte kan komma upp nu så han slipper det där onda. Det ena gav det andra och jag hade en rejäl skallavärk igår och var på lite dåligt humör . Jag gav Vidar någon tesked alvedon , och det hjälpte ! Men frågan är ju om man ska ge han alvedon lite varje dag . Jag ska prata med barnmorskan idag och se vad hon säger om det .

Vi ska ner dit idag , så glöm för bövelen inte att gissa vikt och längd !
Andreas tror han kommer väga 8800 kilo och mäta 66 cm
Vidars morfar tror han väger 9 kilo han också och har inte gissat längden .
Vi får se!

2 st tycker till:

Malin Khazaal sa...

jadu, han skriker 97% av hans vakna tid. han verkar ha ont, o de verkar släppa när han väl rapar.
Bara att hoppas att det släpper.lider så med honom,man känner sig så maktlös.

Sara - Mamma till Nova sa...

Åhh taack ska du ha. :D
Hur gammal är den lilla? ;D