söndag 24 januari 2010

Jag har lust att byta blogg ..

Det är ju trots allt ett nytt år , och nya tag som gäller . Inte sant ?
Därför har jag haft mina funderingar ett tag på att byta blogg , ja , hör & häpna .
Men jag vet inte riktigt .Jag har verkligen beslutsångest , vad tycker ni ? Ska jag byta blogg eller inte ? Hänger ni med mig ?


3 st tycker till:

maalinmedm sa...

jag tycker de...för nu ser de ut på namnet som att du ska ha barn..o de har du ju redan fått.. kram

Jesse-Paloma sa...

varför byta blogg när det går att byta enbart namnet i adressen?

Jennie sa...

Kom inte in på din blogg Jesse så jag svarar här .
Jag vet att man kan byta bara bloggadressen , men ifall jag skulle bytt så skulle jag bytt till blogg.se , men skippar det nu , Har fixat en ny design istället . Det jag tycker är lite jobbigt är att alla känner till minblogg som vantabebis.blogspot.com och byter jag så flyttas man inte automatiskt till min blogg . Då måste man veta vad jag har för nytt namn . Hu detta blev lite rörigt , vi får se om jag byter namn helt enkelt :) Jag måste komma på något bra först också ..