lördag 30 januari 2010

Pust ...

Igår efter att vi handlat och fått in allt här hemma åkte jag och Vidar till Johanna och Andreas . Det blev lite hastigt bestämt , men trevligt blev det minsann . Vi stannade nere i byn och handlade godis till kvällen , och cola såklart . Vi mös med tacos , godis och chips . Det är inte helt dumt det inte .

Vidar och jag fick sova utan att bli störda av tanden onda inatt , det var skönt . Fast jag kom i säng ganska sent och Vidar ganska tidigt , så jag känner mig inte riktigt utsövd . Tror vi steg upp halv nio eller nått . Johannas Andreas gjorde pannkakor på frukost , vilken lyx va ? :) Det var gott , med grädde och jordgubbssylt .

Nu har Vidar och jag kommit hem till en icke så ren och fräsch lägenhet så vi får nog ta tag i det där imorgon , (om jag orkar (!) ) Jag hoppas jag får en liten hjälpande hand , det ska skuras lite golv och sådär och plockas undan en hel del . Jag vet inte hur många kassar som spridits ut här i lägenheten , ni vet när man storhandlar blir det alldeles för mycket plastkassar att ta vara på ! :) haha .

Jag ska strax ta och krypa ner i sängen , gossen ligger redan där inne i sovrummet och sover och jag är trött som ett ägg , så det får bli sängen för min del också
. Vi har tryckt i oss varma mackor nu ikväll så kvällsmaten är ju tillgodosedd ! ;) hihi . Nu ska jag bara ta mig ett glas oboy också , det är finfint .

1 st tycker till:

Patricia sa...

Att göra om hela bloggen, med helt ny design och få in en massa reklam och få blogglovin ikoner och statistik mätare