fredag 22 januari 2010

Vår lite obehagliga dag med en gnutta kaos .

Just det , glömt tala om att jag fick en fin berlock av Jensen , lite försenad julklapp .
Klicka här för att se berlocken , jag orkar inte ta foton på den . Jag orkar knappt sätta mig upp . Fast det känns lite bättre nu än vad det varit , kräktes senast i morse så det verkar gå åt rätt håll . Jag har druckit avslagen cola och myst i soffan med gossen min .

Vi hade en mindre kaos-artad situation förut . Vidar hade bajsat igenom blöjan , och jag tror aldrig jag sett så mycket bajs från ett så litet barn
. Både Andreas och jag mår dåligt , men det var bara att få in ungen (och mig) i duschen , sen spolade vi av oss . Han blev så ren och fin så , men jag ber till gudarna (eller nått) att det inte händer igen , iaf inte idag eller sålänge vi inte känner oss bra . Ingen bra kombination alls .

Mamma var så snäll att hon körde ner till byn och handlade lite coca cola och ersättning , ifall min mjölk inte räcker till . Den gör ju inte mycket nytta när den spys upp , och han måste ju få i sig lite näring iaf . Som tur väl är har han inte spytt mer än i morse , så mjölken har räckt , och han har kunnat hålla den till godo bra .Det är skönt, jag har ju ingen aning om han gillar ersättning eller inte . Det var bara ett utifall att . Vi håller tummar och tår att vi får vandra raka vägen till friskheten och att vi inte kräks mer . Nu ska jag smyga ut och kolla i lådan om det finns ett paket till mig där .

3 st tycker till:

annsan_s sa...

Hej!

Kan du hjälpa mig att göra nya rullmenyn? När du har tid! Kram

"Senaste inläggen"
och
"Kategorier"
och
"arkiv"
och
"Länkar"

Annica sa...

neeeej stackars er, fy va jobbigt med kräks.
krya på er!
kram söta du

annsan_s sa...

Tack snälla du! Krya på dig vännen. Kram