onsdag 3 februari 2010

Datorn är nu rensad

Datorn är rensad från det mesta skit man kan tänkas samla på en dator under ett år ungefär . Jag kämpar med att lägga in mitt photoshop , men det går inte så bra . Jag tror jag saknar lite program på datorn . Jag hoppas Andreas kan hjälpa mig under dagen .

Såg nu på nyhetsmorgon att The Playtons var där , De är ju från mina hemtrakter . Haha , vilken härlig dialekt , (ELLER INTE) . Nej jag tycker det är hemskt , och undrar om inte jag pratar så , om inte VÄRRE ! hua ..

Nu ska jag fortsätta installera det jag vill ha på min dator .  Vad händer hos er idag ?

1 st tycker till:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Här är det tävling..somvanligt ;)

http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

..med chans att vinna presentkort från en finfin barnklädesbutik =)

Annars så är det jobb..ett kvällspass som väntar! Kram