torsdag 4 februari 2010

En ny blogg är skapad ..

Som jag pratat om innan så ska jag starta ett litet projekt , "En livshistoria" . Och till detta projektet skapades också en ny blogg . Bloggen hittar ni till vänster i min blogg eller klicka här . Jag hoppas innerligt att ni kommer följa den bloggen också eftersom den förhoppningsvis kommer att bjuda på massor av historier tagna ur livet. Jag tyckte att det kunde vara lite intressant att läsa om .
Jag är lika nyfiken jag på alla historier ni människor bär omkring på . Det går ju självklart att vara anonym också .

På söndag kommer första bloggerskan att ta plats i den nyskapade bloggen . Hon har möjlighet att blogga i en vecka så jag vet inte om hennes inlägg kommer upp just på söndagen . Det återstår att se . Jag kommer iaf att presentera bloggerskan på lördag .




Vad har hänt här idag då ? Ja ni , inte speciellt mycket . Vi har mest "chillat" idag och inte mycket mer än så . Låter som en händelserik dag ? Nej , det har det inte varit . Men jag ska ta mig i kragen och rensa min garderob i kväll , det måååste jag verkligen göra . Första projektet i utmaningen rensa-i-röran som jag gått med i . Återkommer med bilder i ett senare inlägg .

Nähä , nu ska jag släpa med mig gossen in i sovrummet och börja med garderoben . Han får ligga i sängen och leka under tiden .

2 st tycker till:

Linda sa...

shit va kul =) kommer läsa den me spänning, syns på lördag ;) Puss

Zitha - Mamma till Jack sa...

Ja verkligen. Nu händer det saker, kryper gör han nog snart med =).
Men åhh vad mysigt! Nu äre ju gostid med eran lille.

Snygga designer du gör förresten. =)