måndag 8 februari 2010

En vän ..

Jag hittade en "reklam" på facebook om att man kunde hitta sina vänner via mailen . Jag skulle se om jag hittade några som jag inte lagt till innan , och det gjorde jag . Linda , en tjej jag lärde känna för ett tag sen . Vi "kom ifrån" varandra ett tag eftersom hon genomgått/genomgår något väldigt kämpigt .

Jag har varit orolig för henne , jag har inte vetat vad som hänt henne. Nu idag fick jag kontakt med henne via facebook , och jag har nu fått svar på mina frågor . Hon har många gånger gett mig ord som hjälpt mig när jag har haft en jobbig dag .


Linda , jag är verkligen glad att jag hittat tillbaka till dig . Och jag hoppas verkligen att vi håller kontakten nu . Jag finns här för dig oavsett vad det är , det hoppas jag du vet .

Linda skrev så fint om mig på sin blogg , jag blev verkligen glad och det var verkligen roligt att hon har tänkt på mig lika mycket som jag på henne . Hon säger också att jag blivit henne en god vän och det måste jag också säga är ömsesidigt . Linda du är en fin människa , sånna som du växer inte på träd . Jag har saknat dej



4 st tycker till:

annica sa...

åhhh va roligt att du hittat dom!!!

ha en fin dag hjärtat!

annsan_s sa...

Godmorgon i stugan! Snygg design du har fixat! Ha en fin dag. Kramen

Jozzan sa...

Oh vad roligt, det är så bra mysigt när man hittar gamla vänner från förr som man tappat kontakten med eller så. Nu får ni hålla hårt i varandra igen :D

Om Misstive sa...

Åh vad glad jag blir. Du är så snäll <3
Jag blir alldeles rörd :)