fredag 5 februari 2010

Mitt barn känner det jag känner ..

Denna kvällen har inte varit något vidare alls , jag har varit ledsen av anledningar jag inte tänker ta upp här . Det jag vill ta upp här är att Vidar känner av mig så fruktansvärt lätt , och det går inte lura honom det minsta . Han känner verkligen det jag känner .
Jag försöker "visa" honom att det inte är någon fara , men han genomskådar mig lika bra som min mor . Det är de två personerna man inte kan dölja något för . Är alla barn sådana ? Känner de av sin mammas känslor ? glada som ledsna ?

Nu är det iaf lite bättre och jag ska strax krypa ner i sängen och sova . Det kan jag behöva , när man är ledsen/arg går så mycket energi åt det att det inte finns någon kvar till något annat .
Jag försöker att inte vara ledsen och arg speciellt ofta , men ibland kan man inte hindra det , tyvärr ! Hur mycket man än vill , men det går över .

Idag mina vänner ska jag tala om att Andreas och jag har bokat lokal för min födelsedagsfest , det blir folkets hus i vår lilla håla . Det ska bli big f-cking party , och det ska bli skoj att få röja en kväll på 1,5 år . Kanonfuller kommer jag troligtvis bli också , haha !

Jag har dessutom pysslat lite idag , och egentligen inte speciellt mycket mer än så . Jag har inte hunnit slänga upp annonser på tradera , men de kommer väl det också
. När jag får ORK helt enkelt . Just nu dricker jag coca cola och funderar på min varma och mysiga säng :)







1 st tycker till:

Myran sa...

Om du ammar så går dina hormoner över i bröstmjölken till honom, så han känner av det =)