tisdag 9 februari 2010

tolvfyrtiosex

Imorse när jag vaknade var jag svintrött , och jag vet inte varför det är så vissa mornar medan andra kan jag vara superpigg . Jag kämpar fortfarande med tvättningen. Det går sakta men säkert , just nu är det Vidars små kläder som tvättas , vi får nog snart byta upp oss en storlek var det gäller gossen . Så detta är nog sista vändan tvätt vi har i storlek 62 , förutom upptvättningen och undanstoppningen/ivägskickningen . Jag ska skicka lite kläder till Liw , och sen får vi se vad som behålls och lite sådär ..


Just nu sitter jag och lyssnar på nationalteatern , det är gamla godingar det . Jag älskar verkligen tottas röst .Lyssna på denna låten och ni förstår vad jag menar . Jenny Öhlund är inte dum hon heller :) haha


Jag ska väl försöka fixa lite här hemma , jag ska fixa i sovrummet och byta lakan och sådär . Jag siktar högt och kommer till hälften kanske . Jag vet inte vad som hänt med mig , men jag har segat ihop som en säck potatis minsann , jag gör ingenting längre . Idag tror jag vi slår hål på den där jobbiga bubblan . Puuh .







0 st tycker till: