måndag 4 maj 2009

Ni får ursäkta mitt temperament ..

Jag är inte på världens bästa humör , . OKEJ det kanske var en underdrift , jag skitförbannad varvat med äckligt ledsen . Min förbannade dator har dessutom börjat strejka , får inte igång internet och har fixat nya drivrutiner till trådlöst internet men ni ska inte tro att det fungerar för det , jag blir snart rosenrasande , och tacka gudarna för att ingen är här . Eller kanske inte för hade Andreas varit här hade jag kastat datorn till han så hade han fått göra det , han vet ju iaf hur man gör. Jag slår snart sönder skiten ja ..

Tur att vi har en datorn till i detta hemmet iaf , Andreas dator räddar mig just för tillfället ..

som jag trodde så grät jag mig till söms igår och vaknar med sjukt svullna ögon idag , jippi vad roligt. Dessutom har jag ont i ryggen som vanligt och vill allra helst bara ligga i ryggläge hela tiden , jag mår fanimej inte bra alls.Ingen skola blev det idag .. Jag vill ha hem min älskling och det är NU . Det är ju bara han som kan få mig till och bli mig själv igen , just nu känns det som att jag är full av demoner eller nått .

JAG SAKNAR DEJ ANDREAS ! :'(

1 st tycker till:

Anonym sa...

uch låter inget vidare kram på dej //sofie