tisdag 9 februari 2010

Städa & lite bilder

Idag har jag dammsugit min matta , den är verkligen inte att leka med . Men vilken skillnad det blev . Till höger är det rent och till vänster är den odammsugad , haha!

Städat lite idag som ni kanske förstod , såhär är det i vardagsrummet nu  . (Tänk bort min dator med sladdar där på bordet ! :) ) Den är liksom alltid framme , och jag kan inte riktigt leva utan den , så den får vara med på ett hörn , men det är inte speciellt vackert ! :)



Vi har klickat lite foton på Vidar idag också, Han blir 19 veckor gammal imorgon . Visst går tiden fort ? Det är hemskt va fort det går , och jag försöker ta vara på varenda sekund av hans tid som bebis. Det är underbart minsann .

Världens finaste bebis ! ;)

Och så kommer en bild på trötta mamma Jennie ! 





2 st tycker till:

Bibbi sa...

Ja man måste ha en positiv inställning...så sant,så sant!!!

Tyckte du såg ganska så pigg ut på bilden men det kanske är för att ögonen är så stora...haha..

Kanonfoton på Vidde..

Puss o kram.

Om Misstive sa...

Vilka fina foton, både på son och mamma :)
Du jag tänkte kolla med dig, du scrappar ju en massa. När du framkallar kort, gör du det över nätet eller har ni nån butik du går till? Letar efter nåt billigt ställe att skicka in en massa bilder till. Har scrapmaterial men inga foton haha :P
Skulle iofs kunna köpa såna fotopapper och skriva ut dom i skrivaren hemma men det blir ju svindyrt om man ska framkalla många kort.

Kram!!