onsdag 18 februari 2009

Bytt blogg ..

Nu har jag bytt till denna bloggen , jag håller väl igång litegranna på den andra bloggen . Men skapade denna bloggen framförallt för att kunna skriva vad jag vill , den förra bloggen har väl en ganska bra utbredning .

De flesta läser den bloggen jag hade innan , så någon presentation av mig själv tror jag inte behövs . :) Det är onödigt kan jag tycka .. Bebisen i magen tar kol på mig , jag har huvudvärk , är ständigt trött och mår illa stup i ett . Jag hoppas verkligen det blir bättre snart när tredje månaden är över. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen ..

Andreas & jag har precis kommit hem från kalmar , vi har varit & ätit en mysmiddag på stekhuset .. Jag är dock lite besviken , då jag fick mediumstekt oxfilé och jag bad om välstekt eftersom jag inte får äta mediumstekt som gravid .. kunde äta lite iaf , och det var väl bra . Dock tänker jag ta plankstek nästa gång .. mina vitlöksbröd fick jag till förrätt iaf ! :)

Nu ska jag kränga en panodil och sen kissa lite ..

Vill gratta Linda och Plast också till de små flickorna ! <3

2 st tycker till:

Anonym sa...

satsar på att bli först med en kommentar! =) tack för att jag fick ta del av din nya blogg =) är så glad för er skull..spännande att läsa här,ska även försöka kommentera eftersom det är mycket roligare att få kommentarer =) kram malin (o lucas)

Anonym sa...

Grattis! =) När är du beräknad enligt internet almanackan då? =)