torsdag 19 februari 2009

godmorgon gott folk

Jag försöker svara på kommentarerna i mina inlägg .
Annso - Bebisen är beräknad till 22 september !
Malin & Lucas - Tack så mycket . :) Jaa du blev första kommentaren också ! :) Ja , fortsätt kommentera , det är alltid roligt med lite respons .. :) eller hur !? :)


klockan är tio och jag ska iväg och jobba om en och en halv timme . Rätt skönt med sovmorgon :) Fast jag somnade tidigt igår :) som vanligt. Jag är trött hela tiden tycker jag , men glad är jag att jag håller igång med förskolan som jag jobbar på . Jag tar ju mej ändå dit , och faktiskt aktiverar jag mig om eftermiddagarna också om det finns tid . :) Nu ska jag ställa en fråga och hoppas att så många som möjligt kan svara på den . Jag har ju ont i huvudet ? (Fick det för ett par dagar sen) Kan detta vara järnbrist ? eller pga av graviditeten , för i allra första början av graviditeten så slapp jag huvudvärken helt !

Igår försäkrade jag magen också :) Och bebisen under sina två första månader . Sen får det väl bli en annan försäkring , Lär ju behövas när bebis blir lite äldre . Huliganbarn på hög nivå :) hihi

i eftermiddag ska Andreas & jag bli hämtade av mamma , vi ska kolla på en trea . :) Hoppas verkligen det passar oss för då blir det flytt minsann . Det hade varit skönt . Verkligen ! Att starta om på nytt TILLSAMMANS kan nog hjälpa oss tror jag ! :) det hade varit underbart dessutom och få vara nära min mamma , som är ett otroligt stöd under graviditetetn och framförallt när bebis kommer ..

Nu orkar jag inte skriva mer , nu ska jag forska i om huvudvärken kan vara järnbrist ! :)

Puss & Adjö ! :)

6 st tycker till:

Anonym sa...

Vart ska ni flytta då?

Anonym sa...

jag tror verkligen det har med järnbrist att göra men sen är jag inte expert heller men när jag fick mina järntabletter så blev det en enorm skillnad på mig, jag städade nästan varje dag hemma bara för att jag var så pigg och inte hade något att göra (bodde i örsjö) jag kände mig verkligen piggare, nu när jag tänker efter kanske jag borde börja med det igen, haha :P

Anonym sa...

.. och förresten skulle vara kul om du la upp såndär slags bebis almanacka sidan om bloggen, sån som det står när bebisen kommer och vilken vecka du är i du vet massa sånt det står? :)

Anonym sa...

.. haha vad tjatit jag känner mig nu, men kan ju inte gå å ändra mina kommentarer efter att jag skickar dom så därför ja få skicka nytt hela tiden :P
en bra tips sida är http://se.babycenter.com/
SKIT BRA! Du får mejl varje vecka under din graviditet när du registrerat dig om hur barnet utvecklas och efter du fött får du mejl även då om hur barnet utvecklas och vad som sker med barnet och så, faktiskt intressant =)
Och även på den sidan får du en "graviditets almanacka"

Anonym sa...

dom brukar rekomendera järntabletter från v.20.... men jag fick ta dom innan för att jag hade järnbrist.fråga barnmorskan =) sen det där med huvudvärk,det hade jag till och från i graviditeten och den var jobbig och ihållande, för det första kan det vara hormonerna och alla tankar...men i mitt fall så var det spänningshuvudvärk så mitt råd gällande det är att gå till kanske vårdcentralen,dom skickade mig till sjukgymnastiken i nybro och där fick jag akupunktur och gud så skönt de vart efteråt =) kram på dej../malin

Anonym sa...

Jasså ska ni ev flytta, va skoj =) vart ligger lägenheten då? och hmm jag vet inte nått om det där med huvudvärken , men det lär nog vara folk som vet som svara här med =)