fredag 27 februari 2009

Flyttat

Nu har vi flytta . så gott som det mesta är flyttat till Lindås nu , det är skönt . NU tar det ju bara ett par veckor för att ställa om sig litegrann . Blir ju lite pendlande och så också . Har inte så mycket tid och skriva , ska äta litegrann nu ! Mat det gillar jag ! :)





Tack för alla fina kommentarer , Linda , jag vet att du finns där , men jag tycker liksom att du har allt ditt och göra. Du har ju det dubbla , och lite till :) däremot ska jag komma och hälsa på någon dag . :) Jag saknar dej så , och jag saknar alla dina kloka ord , jag saknar den lilla skitungen Nova och är så bebissugen , så jag ska gosa massvis så jag klarar mig litegrann ett tag ! :)


Malin - Man kan ju inte förstå om man inte genomgått det själv , men det är verkligen hemskt ibland ! uschannamej .. Hur är det med Malin annars då ? Har inte sett dej på länge !

2 st tycker till:

Anonym sa...

Saknar å älskar dej med gumman! Puss

Anonym sa...

oj snabbt flytten gick =) måste kännas bra men va långt bort du kommer va =( det är bra med mig fast jag tycker allt du ska hälsa på så vi kan fika,antar att du gillar de =) gravid o allt =) kram/malin o lucas