tisdag 24 februari 2009

hej & håå ..

Detta är min start på dagen , medicin , medicin , medicin . Järntabletter , folsyra & åksjuketabletter . Tror ni det hjälper ? litegrann , faktiskt ! Men tro mig vila är det som hjälper mest . Jag ligger fortfarande i sängen och klockan är två . jag vill inte stiga upp , och jag tänmker inte göra det heller . FAKTISKT !

ikväll ska vi kolla på lägenheten , och det är förmodligen knappt att jag orkar med det . Jag är sjukt trött ALL THE TIME . hoppas verkligen att järnet hjälper mig . Det var aldrig någon som sa att en graviditet kan vara såhär ! Allt är frid och fröjd enligt alla , men alla gånger är det inte det tydligen . Jag är självklart jätteglad , men fyannamej för och må dåligt och inte förstå sin kropp .

2 st tycker till:

Anonym sa...

märks att du och jag inte kände varandra n'r jag var gravid =) jag var inte speciellt munter och jag hade både de ena och de andra problemet...usch! men du har rätt i att alla säger att det är så bra och kul o allt...och det är de ju men inte alltid...jag tycker synd om dig!!

Anonym sa...

men du, blir du inte ännu tröttare av åksjuketabletterna? när jag tar en halv sån så blir jag helt sjukt trött nämligen!