fredag 20 februari 2009

Gravid = ensam

Ibland känner man sig ensammast i hela världen när man är gravid ..
Det känns som att inte en jävel förstår en , inte en människa vet hur det känns inuti .
Jag vet inte om det är en del i graviditeten och förmodligen är det inte bara jag som känner så .
Jag har förståss min bebis , och den sitter ju ihop med mig vare sig den vill eller inte ! ;)

Det kanske inte är så lätt och förstå , och det finns säkert ingenting och göra åt saken heller förutom att bara stå ut . Ibland känns det bara lite extra svårt ..
Nu har jag tappat matlusten också , det är ju jätteroligt när man ställt sig och lagat mat ..

Tycker ni att jag tycker synd om mig själv ?
Haha , det gör jag också ! och det är ju mitt problem , eller hur ?!

1 st tycker till:

Anonym sa...

Vet hur de är, man känner sej ensammast i världen de kommer du göra många ggr innan han/hon tittar ut. Men du är inte ensam vännen, bara hör av dej om de är nått. Älskar dej.