fredag 20 februari 2009

Svar på lite kommentarer ..

Nina - Det vi mest satsar på är en trea , eftersom det kan vara skönt och ha redan innan bebisen har kommit och så . Vi ska kolla på en trea i lindås , du vet där min mamma bor . :)

Annso - Jag tror faktiskt att det är lite järnbrist , men jag tror jag väntar till jag fått tag på barnmorskan , för tänk om det inte är det ! :O , det är kanske inte så skoj och ta massa grejjer om man inte behöver . Fast jag tycker att det kanske inte är så bra & käka panodil heller så ofta som det behövs . Jag ska försöka ordna det där med bebisalmanacka , tror det är fler som vill läsa om det faktiskt , jag äår medlem på massa sånna gravidforum , :) men ska kika in på babycenter också :)

Emelie - du har fått svar på din fråga här ovan , :) Emmaboda / Lindås . Det låter inte speciellt inbjudande dock , med Emmaboda . Men nära mamma och en stor lägenhet ! :)

Malin & Lucas - Okej , kanske borde gå ner till vårdcentralen då ! :)





Jag hinner inte skriva så mycket just nu , jag skulle egentligen satt mig ner igår tänkte jag , men jag var så trött och somnade innan tio , då är det illa när det gäller mig . Fast & andra sidan så vaknar jag ju runt halv två tiden kanske av att jag är väldigt kissnödig . och alla vet ju att man piggnar till när man kliiver ur sängen och går och kissar .. Men jag somnar om ganska snabbt , det är bara så jobbigt och vakna hela tiden ..
Jag ska iväg och jobba om en halvtimme ungefär , det ska bli skönt och komma ut lite , för vädret är ju så fint idag .. Jag blir lite piggare när det är sol minsann ! :) Jag har ätit frukost med mig själv och läst lite bloggar nu på morgonen ..

det blev inget lägenhetstittande igår , han hade inte fått nycklen än , men förmodligen blir det ill helgen , hoppas det iaf ! Jag måste nog sminka mig lite också , och sen ska jag kika in på den sidan . www.babycenter.se eller var det va :)

ha det så bra , :) glöm inte kommentera mina vänner ! ;)

1 st tycker till:

Anonym sa...

www.babyccenter.se är en annan sida :P
http://se.babycenter.se är rätt, men jag kollade in den sidan nu och den almanackan dom hade när jag väntade Nova verka dom inte ha längre :(