lördag 21 februari 2009

Patetiska människor

Det är ju helt sjukt vad endel människor är patetiska . Jag är trött på sånna människor , men tyvärr så finns dom ju överallt . Man slipper de ju aldrig , de finns precis överallt i alla former . Det som egentligen skulle behövas göras vore att plocka ner de på jorden en gång för alla . Det är verkligen så , fast jag tror inte det skulle hjälpa egentligen . En gång patetisk alltid patetisk . Jag kan reta mig något fruktansvärt på endel , de borde egentligen utrotas från denna plnaet , för det är sånna som får en att skämmas för mänskligheten ..

Jag tänker inte gå in på några namn , men de flesta känner ju till dessa äckliga människor . Vare sig de vill eller inte . Helt allvarligt vet jag inte ens om deras mammor vill ha dom , det kan kanske vara därför de blivit som dom blivit . vad vet jag . De borde inte få vistas i min närhet egentligen . Dock kan man inte veta just vart de befinner sig , det skulle bli ett heltidsarbete eftersom de är både här och där , med både det ena och det andra ..
Yeah , du hörde rätt !

FUCK THAT SHIT !

0 st tycker till: