fredag 20 februari 2009

Värre än trötter i snövit .

ja , jag tror minsann jag är det . Jag är redan trött och känner rätt mycket för sängen just nu . Jag tror jag ska gå och kissa och sen krypa ner under mitt täcke & bara mysa en massa med Sons of anarchy . Nom nom , ögongodis . :)

Jag vaknade inte så jättetidigt idag tycker jag , men det är väl lika bra & lyssna på sin kropp va ? de säger det iaf , de som vet ! och lite sons of anarchy behöver egentligen alla, det är baraa det att ni inte förstår det än ! :) Vänta ni bara ! haha ..

På tv:n är det ändå bara skit som vanligt , det kunde väl vara något relativt vettigt , men nej det vet dom nog inte vad det är .. Det man vill ha får man fixa själv helt enkelt ..
fast gissa vem som sitter bänkad vid nio den 3 mars .. :) desperate housewives ! Det är finfint det ! och denna gången har jag inte tjuvtittat på något , så då kanske man kan följa det varje vecka . :)

nähää , kissa & sen sängen ! syns imorgon !

0 st tycker till: