fredag 13 mars 2009

Det handlar om att prioritera ! *Hosthost*

Det finns vissa saker som kroppen bestämmer själv , sen finns det vissa saker man borde göra som det alltid kommer något emellan . Min trötthet kan jag inte styra över . , men när jag väl är pigg tycker man att jag kan göra det jag borde , Men ICKE ! det gör jag inte , utan jag slänger mig i sängen , och börjar smyga omkring på internet , lite överallt sådär . Det blir liksom inget pluggande här inte , men jag får nog lov och ta tag i det , efter jag gjort internet osäkert en stund .. Dessutom har jag spenderat en hel stund i telefon också , med min mammas kusins man , haha ! :) Jaa , det är faktiskt så , vi är så likasinnade så vi kan prata i hundra år om det skulle vara så . :) Det är finfint ! Det brukar oftast inte finnas fler sånna människor än mig , som kan babbla en halv dag , mohaha ! :)

Min sista praktikdag var det idag också , :( inge vidare alls . Jag trivdes ju som fisken i vattnet och det kommer kännas skitkonstigt att komma tillbaka till skolan , jag är ju van vid och leka hela dagarna ju .. det passar mig utmärkt . Jag lämnade ju små blommor till de två i personalen som jag arbetat med , och ska gå dit nästa vecka med en blomma till min handledare också , hon är ju inte där denna veckan . så det så .


Nä nu får jag nog sätta fart , och plugga lite .




Over and out !

0 st tycker till: