lördag 28 mars 2009

En underbar födelsedag ska ...

spenderas tillsammans med de man älskar och det är precis vad jag har gjort med min dag idag . Farmor , pappa med familj , mamma med familj och crille med familj var här idag , och jag har haft världens bästaste dag . Min bebis är nöjd med all smörgåstårta , eftersom h*n är ganska duktig på att ta precis allt jag äter så hoppas jag att h*n är riktigt belåten idag ! :) Jag har ju gått ner 2-3 kilo , :( fast är dock inte riktigt nere där jag började , men jg tycker att det känns konstigt eftersom jag äter så mycket som jag gör och ändå går jag bara neråt , :( Jag hoppas verkligen att allt stå rätt till , att det bara är lillskiten som är glupsk ! :) det förvånar mig ju dock inte med tanke på vilka tillverkarna av detta lilla barn är ! :) haha !

ska på ultraljud den 21 april , så jag får verkligen hoppas att allt ser bra ut. aMan blir ju lite nojjig tyvärr . men det ska nog vara bra tror jag .


ha en trevlig kväll , jag ska iaf ha det ! :)

3 st tycker till:

malin o lucas sa...

grattis på din dag,imorn är de min tur =)

Jag tror det är helt okej med din lilla bebis (er lilla bebis) för de e väldigt vanligt att folk år ner i början av graviditeten... jag däremot gick upp och upp och upp.... heh..
ha en bra kväll som du sa att du ska ha =)

Jessica sa...

Hej bejb! Grattis dagen efter och förlåt att jag inte sa det igår! Igår var en lite jobbig dag. Råkade ut för en olycka med hästarna som tog hela min dag... Hua... Läskigt... Men jag har absolut inte glömt dig ;) Hoppas du hade en underbar dag (eller ja, det har du ju skrivit att du hade)! Kramar

Bella sa...

Du har UL samma dag som mig :)