söndag 29 mars 2009

Idag är det söndag

Idag ska man ha ställt fram klockan , vilket jag totalt hade glömt bort , så nu när min mor påminde mig försvann en timme drastiskt från mitt dygn , vilket jag säkerligen har tagit till vara på någon annan gång , :) haha .

Imorse startade jag min morgon med dammsugaren i högsta hugg och hundhårborttagning från min jobbiga matta , Crilles hund Ricky har liksom vit & det är väl inte så snyggt med vit päls på svart matta ! :) Men det försvann relativt lätt.

sen kom Andreas pappa , Marianne , Fredde, Andreas farmor & så lilla Emmy såklart. Vi festade loss på smörgåstårta & glass och om ett par timmar kommer Linda , Plast , Nova , Alicia och Engla . Så skoj det ska bli , Jag lär ju somna ovaggat ikväll iaf ! :) underbart ! hihi ..

När vi hade långledigt nu så hade jag tänkt att plugga en hel del , men så blev faktiskt inte fallet , så jag har lite och göra i skolvägar också , ganska drygt faktiskt . Jag är sugen på att gå och lägga mig & vila en stund , men jag tror jag somnar rätt stenhårt då , coh det är väl inte nå vidare om man ska få besök senare om man ser helt nyvaken ut , :) haha . Så vi får nog hålla oss vakna , jag kanske försöker mig på lite skolarbete iaf . , så jag inte får massvis & göra senare ! uscha !

Nu bänkade jag mig i sängen iaf en stund med en kopp kaffe för att piggna till litegrann , sen får jag väl ta tag i vad som bör göras !

Ha en fortsatt trevlig söndag , för det ska jag ha , med bebismys och Novamys och Lindamys minsann ! :)

Grattis till Malin också som fyller år idag !

0 st tycker till: